Nog 2,5 week te gaan.. - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Marlou Schulte - WaarBenJij.nu Nog 2,5 week te gaan.. - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Marlou Schulte - WaarBenJij.nu

Nog 2,5 week te gaan..

Door: Marlou

Blijf op de hoogte en volg Marlou

06 Februari 2013 | Nederland, Denekamp

Zo, hier is die dan. Mijn eerste eigen reisverslag..
Over 2,5 week is het dan zover. Wat gaat dat snel zeg! Op 24 Februari vlieg ik om 10u 's ochtends naar Portugal toe.

Ik heb er erg veel zin in, ondanks dat ik iedereen hier zeker ga missen.
Gelukkig ga ik niet alleen, Tamara een klasgenootje van me gaat met mij mee.

We gaan beide 3 dagen stage lopen op een Nederlandse basisschool in de Algarve. Ik ga lesgeven op maandag, dinsdag en woensdag in groep 1-2-3. Doordat het maar een klein schooltje is, zitten er veel groepen bij elkaar in 1 klas.
Ik zit nu in het laatste jaar van de Pabo en hoop aan het einde van dit schooljaar mijn diploma op zak te hebben.
Hiervoor moet ik natuurlijk wel wat doen en is het helaas niet alleen vakantie vieren in het zonnige Portugal.

3 dagen stage, 4 dagen vrij.. Heeeeerlijk!!
Naast dat we druk zijn met ons afstudeerverslag, willen we hier natuurlijk ook gaan genieten!

Gelukkig hebben we ons huis al geregeld. Niet zomaar een huis, maar een villa met een zwembad erbij haha wauwww! Dan komt dat genieten dus vast wel goed!

Nog 4 dagen stage lopen in Nederland, laatste daagjes werken, carnaval vieren, lekker thuis zijn, afscheid nemen van iedereen, koffer inpakken, laatste dingen regelen en dan op naar Portugal.

Spannend, spannend, maar erg leuk!!

Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn tijd in Portugal.

Veel liefs,
Marlou

  • 15 Februari 2013 - 17:20

    Marel Niehoff:

    heey,
    Vandaag heb je afscheid genomen in onze klas en dan vond ik super erg jammer. Maar het was super gezellig met jou en heel veel plezier in Portugal


    Groetjes Marel

  • 20 Februari 2013 - 16:11

    Leonie Broekman:

    heel veel plezier ;)

  • 20 Februari 2013 - 16:36

    Noud:

    ik zal je missen veel plezier in portugal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlou

Actief sinds 06 Feb. 2013
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 10873

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 30 November -0001

Afstudeerstage in Portugal

Landen bezocht: